PUBG MOBİLE HACK RETURNHACKTEAM GÜNCEL 26.06.2019



                  Merhaba arkadaşlar yepyeni Pubg Mobile Hilesiyle Beraberiz Sözü Hileye Bırakıyorum...




                                                       Videolu Anlatım 







HİLEYİ YÜKLEMEDEN ÖNCE MUTLAKA OKU 



VİRÜS PROGRAMLARI HAKKINDA

Arkadaşlar hileyi virüs programları algılar ise hileniz çalışmaz bunun için virüs programlarınızı devre dışı bırakın. Neden virüs programımızı devre dışı bırakmamızı istiyorsunuz diye soranlar için cevap
Hilenin çalışması için kodlar lazım ve bu kodları windows virüs olarak algılıyor sonuçta illegal birşey yapıyorsunuz ve bu binevi virüs olarak algılanıyor.


HİLEDE BAN RİSKİ % KAÇ 

Arkadaşlar hilede ban riski mevcut her hilede olduğu gibi peki nasıl ban yeme riskimi azaltırım ?
Hile sisteme düşmüyor yani direk açınca ban yemeyeceksiniz rahat olabilirsiniz. Hileyi belli etmeden oynarsanız ban yeme riskiniz %90 Düşüyor %10 da Nadir bir şekilde fark eden oyunculardır.



HİLEDE BLACK SCREEN HATASI ( SİYAH EKRAN HATASI )


Hileyi açtıktan sonra siyah ekran alan arkadaşlar hilenin menüsünden settings kısmından AERO ENABLED Yapabilir yapamayan arkadaşlar web sitemizden veya discord adresimizden bizlere ulaşabilir.


AİMBOOT

Aimbot hilesi tekhlikeli bir hiledir ban riski %80 dir aimbot direk fark edilir. Bu yüzden esp radar kullanabilirsiniz. ESP VE RADAR Hilelerinde ban riski yoktur ve oyuncuların sizleri fark etmesi nerdeyse imkansızdır... Tavsiyemiz Aimbot kapatın.




HİLE İNDİRME BAĞLANTILARI ( CLİCK TO DOWNLOAD )




LİNKLER GÜNCELLENDİ SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE ÇALIŞMAKTADIR. ARŞİV HATASI ALAN ARKADAŞLARIN DİKKATİNE...

OYUNUN SİZE VERDİĞİ SINIRLARDAN KURTULUN.




Yorumlar

  1. orospu cocugu virüslü bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuşmana Dikkat et bu 1 Hile olduğundan dolayı virüs olarak algılar.
      Hilelerin çalışması için gerekli olan kodlar virüs olarak algılanır Beyin yoksunu kardeşim anladın mı bi sik bilmeyen aptal oruspu çocu kardeşim. Şimdi uza ananı sikerim.

      Sil
  2. abi sa öncelikle nasıl kuruyoz PUBG bizi banlamz demi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videodakileri Adım Adım Yaparsanız Hileye Ulaşırsınız Pubg Tabiki Ban Atabilir Belli Etmeden Oyna İyi Oyunlar Hocam.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Var yoksa ben nasil actim eline sağlık

      Sil
    2. Videodakileri Adım Adım Uygularsanız Sorunsuz Bir Şekilde Hileyi Aktif Edersiniz. İyi Oyunlar Hocam

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Linklerimiz Sağlam Hocam 2. Linki Deneyiniz Sorunsuz Çalışıyor Denedim.
      Hala Sorun Yaşarsanız Buradan Tekrar Yazın Yenide Ekleyeyim.


      Sil
  5. Linkleri Kontrol Ettim Linklerde Sorun Yok Arşiv de sorun yok Güvenle Kullanabilirsiniz.

    İyi Oyunlar

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Linkler Sorunsuz Çalışmakta. Günceliyorum.

      Sil
  7. sa arkadaşlar hileyi indirdim tüm antivrüsleri kapadım dosya olarak çıkar diyip videodaki gibi açtım açılan siyah küçük ekranda versiyon filan yazıyor en altındada error:tray agin yazıyor botmu kapandı sorun bendemi anlamadım dönerseniz sevinirim yoruma kg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu açıp ana ekrana geldikten sonra açman gerek dostum yoksa siteye atmaz.

      Sil
  8. Sayın Anıl;
    Videomu Siteden Kaldırır mısın ?
    Video Bana Ait Videomun Kullanılmasını İstemiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder